Keep on walking :P


Och jag fortsätter min hälsoresa :P Såhär ofta har jag nog aldrig varit på gymmet. Hoppas det håller i sig bara. Asså tycker inte ni också detta är lite sjukt? Skulle jag läsa min blogg fast den var ngn annans hade jag slutat för den är ju ganska lame XD

Det blev iaf inget långt pass idag, 30 min kondition och sen en redig stretch. Lol. Ska bli lika vig igen som jag var när jag dansade!! Då var det spagat och splitt och all in. När jag kom hem åt jag upp huset, varit så hungrig idag. Bla gjorde jag marängsmet och varm choklad, för megasötsugen. Lingonlimpa m smör å ost är min drog. Sen däcka jag två timmar i soffan. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0