Elinpkdesign, the second one.




Har äntligen fått min snyggotröja från Elin PK! Vilket superjobb hon gjort, visst blev den perfekt? :D Kan inte vara nöjdare! Tack, tack, tack och återigen tack min älskling. Man bestämmer typ allt själv. Jag valde tryck och hur den skulle klippas, alltså att jag ville ha den utringningen i ryggen och blabla. Ändrade min beställningen efter kanske en månad (haha), så hon klarar troligen av sånna pain-in-the-ass-människor som ska ha sommarens snyggaste linne - så tveka inte att mejla henne om ni blev sugna :D

Kolla in mitt andra inlägg om henne här, där jag har skrivit lite mer om Elin + hennes egna designblogg, där du kan beställa ett linne.

Elinpkdesign - 200 kronor

Kommentarer
Postat av: Anonym

varifrån kommer shortsen på bilden??? de va snygga med spetsen i kanten;)???

2011-05-26 @ 16:24:54
Postat av: Anonym

awww mandis, love u <3

2011-05-26 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0