Elinpkdesign


Herreguuud, jag har ju helt glömt bort att visa mitt senaste inköp i örhänges-väg. Det är min kära vän Elin som är värsta underbarnet och gör kläder (linnen med handmålat tryck och shorts, also handmålade med slitningar) samt nu börjat med lite smycken. Allt hon gör är sånna MÅSTEMÅSTEMÅSTE-ha saker.

Jag köpte två olika för jag kunde inte bestämma mig (haha, tyyypiskt). Ett par kosta endast 60 spänn, så värt! Vill du kolla lite närmare på örhängena, för jag valde ju inte den bästa bilden precis, så klicka på den lilla länken för örhänge1 och den andra lilla länken för örhänge2 ;) På hennes designblogg finns självklart även tröjorna och dom andra amazing grejerna hon gör och säljer!

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaha ahmendah du är fööööör go....hahah bby du ger mig gratis reklam, vill du bli anställd? ;) PÖSSS love ya!!

2011-05-20 @ 15:58:25
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0