Jacket in Digital Print with Embellished Sleeves


OMG THANK UUU Ida. I know right, glitter och glamour är där verkligheten bor tiep och jackan är amaze tycker jag också :') Fick samma fråga på min instagram så nu känner jag mig jättepopulär. Nu har jag fan googlat sönder mig och letat efter länk för din skull för tycker verkligen du förtjänar denna fina jacka. (You're welcome). Vill inte vara neggo men måste informera: denna var ett reafynd och jag tog typ sista storleken (UK 8, samma som modellen har på bilderna), det finns några få kvar i större storlekar men du får vara snabb som fan då.


LINK: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Jacket-in-Digital-Print-with-Embellished-Sleeves/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3295067&r=2

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad kung du är!! AAAAAMMMMAAAZING!!
Den är beställd och trillar snart ner i brevlådan! Jag älskar dig.

Fan vad snygg den är!

Svar: ÄLSKAR DIG MED XDXDXD
Amanda Hedegård

2014-02-27 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0