Regnigt ute och inne

Nya brallor från Monki. Experimentiellt försök att uppmuntrar mig själv, tänkte psykologiskt när jag klädde mig imorse. Vill helst bara bära black, men hört att man blir trött av det... Hinner inte vara trött.

Idag vill jag helst bara ägna mig åt följande: 1) äta lösgodis 2) springa med jättemycket incline tills jag får mjölksyra i benen och svimmar av H2O brist. Typ. Och basta efter det. Men tyvärr står andra saker, som är utöver min makt, på min agenda.

Naturprov imorgon, måste få B på det annars är mitt B i slutbetyg long gone no seen. Hade matteprov idag, måste få A på det annars är mitt A i slutbetyg long gone no seen. Känner inte alls pressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0