Tja

 
Fikade igår efter jobbet och åkte sedan till skolan å hängde. Kom hem exakt när hollywoodfruar började så det var la tur. Åt upp allt gott vi hade. Typ ostkaka med hallonsylt, fyfan vad gott det är.
 
Idag skulle jag åkt till skolan på morgonen, börjar praktiken efter lunch meeen sååå trött. Halvsov och snoozade från 7 till 9. Inte bra att göra har jag hört. Vet inte varför (ngn snäll: googla åt mig). Nu har jag haft en riktigt seg morgon, ätit frukost i 2 timmar och inte gjort något annat. Det är stressigt att ta det chill. Måste utnyttja dagen men är fortfarande lika trött så skulle lika gärna kunna somna om.
 
Nä men nu måste jag klä på mig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0