She's seventeen

Idag blev jag 17. Tycker det är överskattat med födelsedagar, tyvärr. Speciellt min egen. Önska innerligt jag inte hade denna inställning, men det är ingen njutfull dag för mig. 1Det är liksom en dag som vilken annan i mina ögon, men med lite mer krav på prestation. Antal grattis på fb loggen. Svaren på alla dessa kuggfrågor.. "Hur känns det?" "Vad önskar du dig?". Vad man än svarar känns det som ett misslyckande.
 
Jag önskade mig en ny laddare för min var trasig så har inte kunnat ladda min telefon på dagar. Nu kan jag, för jag fick vad jag önska mig. Det var typ det som hänt idag. Hatar att få onödiga presenter som man ska visa tacksamhet mot men vet att man inte ens kommer använda. Usch, klump i magen miljöovänligt :(
 
Senare kommer 1/4 av släkten, de som hade tid, och Jullan&Malle eller Mallan&Julle möjligtvis, vad man föredrar. Dom två och jag kan nog få en go födelsedag ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0