Lilllördag 16 okt


Blev påmind om att blogga! Av Frida :) Hon är bra hon :) (Jag nämnde dig)
 
Fortsätter vara trött, seg och ha ont i huvudet idag. Köpte eko candy för 60 spänn innan jag gick från jobbet :) Fortsätter unna mig denna hårda lillördag (oj vad jag tycker synd om mig själv idag haha). Gott faktiskt, kändes lite nyttigare. Inga konstiga ämnen iaf. Hahaha. Ätit upp allt nu. Och gick sen och solade några minuter :) Det är nog allt jag gjort :)
 
Frida, du kanske kan säga om jag missat ngt som jag gjort idag? Du har så bra koll på mig :) :) :)
 
PS. Frida hälsar till er via Twitter!! Ni kan ju hälsa tillbaka på hennes hälsning med en kommentar här, hon läser dem :)

Kommentarer
Postat av: Frida :p

Bästa bloggen<3

2013-10-16 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0