Kommer utveckla bulimi med allt detta självhat bubblade i mig



Fan asså ååååhhhh är så jävla FRUSTRERAD PÅ MIG SJÄLV OCH MIN SUGIGA SJÄLVDICIPLIN. Varför hatar jag mig själv så mycket? Varför kan jag inte vara snäll mot mig själv och ta hand om min kropp?

Igår köpte jag liksom godis. Åt upp allting. Fick panik och kollade på pass på gymmet jag hade tänkt gå på idag efter jag slutat men nej, vad gjorde jag istället? Köpte den här jävla glassen och jaaa jag har ätit upp hela och inte gymmat utan bara suttit framför tvn sedan kl 19. Det är fan 3 timmar!!! ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH

Linnea min kära vän smsa mig idag å sa att vi ska börja träna igen. Bra tjej hon dära, hon känner mig vet vad jag vill & behöver. Thank you lifesaver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0