Jag är en del av ekosystemet. Ett med naturen XD



Jobbade på i lilla butiken hela 9-17 idag.  Eeeeen arbetsdag. Så vuxen. Trivs, det är skönt med omväxling från skolan, kommer bli sorgligt att lämna känner jag på mig. Har ändå bara varit där 4 heldagar än så länge och känner redan såhär :P
 
Whatevz, det var ett sidospår. Gick t klädbib efter å hämtade nya plagg. Prova det, om ni inte gillar tanken med kläder kan jag informera om att man kan låna smycken, väskor, skor, jackor m.m. Känner mig så löjligt miljövänlig det senaste. Inte övningskört på as länge (dock verkligen inte pga ngt som har med miljön å göra, men ändå). Köpte t.o.m massa eko mat med mig hem. Använder inte ens smink på dagarna (dock inte av anledningen att inte spola ner kemikalier i rören, men det gör jag ju inte såå kan låtsas att det är därför).
 
Fan vilket dåligt inlägg heh detta sög måste verkligen sluta skriva nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0