This is me


..while leaving school for the day. That brings a smile 2 ma face. För jag har typ gått och fått denna jävla höstdepression som alla går och får.

Läste faktiskt att "målgruppen" är just kvinnliga könet (definiera dig själv du kan va hen om du vill jag vet att jag har vagina iaf), ungdomar upp till 25 som bor i en storstad. OMG THAT'S ME, kan jag diagnostisera mig själv?

Nej men för att vara lite serious i detta gravallvarlig ämne, vad bör jag göra? Ska man typ gå till kuratorn och säga att man däckar så fort man kommer hem, försover sig, bara tröstäter jättemycket (går ju upp i vikt), är ledsen på livet, hamnar efter i plugget, känner mig ugly as hell å värdelös. Vi har SÅ MYCKET för tillfället också!!! JÄTTESTRESSAD och ingen ork.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0