Öppet hus på Hvit


Hej folk nu är jag tillbaka här. Tillräckligt om det.
 
Lördags var enda gången denna helg jag gick utanför mina dörrar, det för att marknadsföra kära affärsprogrammet! Tycker det är så jävla kul att sälja, speciellt när det är något jag tycker om. Typ min skola och min linje. Var med på förra årets öppet hus, två pass under gymnasiemässan och så igår. Man får babbla, prata, snacka, tjöta och leva i en annan verklighet för ett tag. Gnutta skådespeleri är det allt, och test på hur snabbtänkt man är och kan formulera bästa svaren på frågor, ge konkreta exempel. Mmmm många aspekter som spelar in. Sedan gick jag hem igen och var ledsen. Eller förresten, jag gick å solade lite först. Men sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0