Tis 28/5

 

Ledig idag pga student. Det kan man inte tro med tanke på att jag ej skrivit här. Whatevveez krim, updates whenever the krims queen (moi) want. I stora slängar: började morgonen (kl 13 lol) med att jobba med FightForFit, sedan pluggat och bara chillat.
 

Vidare, congratz Hvitfeldtare <333 Tror jag är den enda student som inte är avundsjuk på alla studentare, hahaha. Jag är så crazy nervous, vill aldrig gå ut skolan! Tänk: så sitter man där, arbetslös och full av ansvar. Nä usch fy, jag kan inte ens prata om det. Vilket helvete, rent ut sagt. Jag vågar inte. Vill vara liten och bo hos mamma (gratis) forever. Best time of my life is now <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0