Rea

Lyckligt yey. Det gick att hitta något i allt bröte. Å alla jävla människor, herregud. Bästaste med detta var att vi slapp köa till provrum, den gick ju runt runt överallt. Mardrömmar och kalstrofobi kommer denna blogg framöver ENBART bestå av.


Har även köpt linser från helvetet idag, som jag så snällt brukar säga. Jag AVSKYR det. Hallåååå varför ska jag behöva betala 900 spänn för att min kropp ej funtionál som den bör? Iofs, kom på nu att ungefär så kan ju en bimbo med "för små bröst/läppar" också resonera. Eller jag vet inte. Jag får la fortsätta betala och vara glad för att linser och glasögon ens finns. Men jag kunde också suttit här nu med ett par fina shorts från Hunky Dory på rean istället för linserna.... #ajdensved

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0