Beach 2013. Suger på alla plan?

Åkte bort till Leo på kvällskvisten, för kände mig så ensam då jag suttit framför datorn å blööggat sedan jag kom hem vid 12 eller något. Den delen av sommarlovsliv, ej tvungen att umgås, huuuuge dislike. Skulle nog av den anledning aldrig palla plugga på distans, om jag ej typ satt i ett klassrum/bibliotek whatever med minst 20 st andra som också gör det. Alltså inte klasskompisar utan bara något plugg. Fattar ni resonemanget, hehehe??

Aaaaa, så kom hans farfar så jag har inte bara ätit en crossiant/croassiong/croasiante för mycket idag utan nu även ett winerbröd, en drömtårta bit och en skiva bullängd. Och 4 st lindor-kulor. Jaaaa men fan vad braaaaa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0