Let's do this yo

 
Kände för att dela med mig av mina måltider idag. Till frulle quinoahavregrynsgröt (ca 50/50, dubbelt med vatten, nypa salt, koka på låg temp med lock 15 min) med kaffe, mjölk å hallon. Lunch grönsakswok (stek i kokosolja, tahini & vitlök) med röda linser å 1/2 avocado med sesamfrön. Till mellis efter springningen blev det  en smoothie av 1 stor banan, 1 nektarin, 1/2 avokado, 40g hampa protein & 1 paket raw greens. Till middag bjussade Mallan på ungsbakad lax med quinoa (prova att koka i grönsaksbuljong, blanda sedan med olivolja och citronsaft. BÄSTA!) och även en yoghurtvitlökssås. Bra matdag! Såhär duktig är jag fan aldrig. (Därför jag valde att skriva just idag kanske heheh)
 
Nu börjar skolan vilket innebär ny sockerkamp (yey!!!). Vi skrev igårkväll lite vad vi får äta och inte. Ska försöka dra ner på sockret, målet är en ej sockerberoende kropp. Vi får fort äta rotfruktschips, naturella popcorn och ej smaksatt 70%+ choklad. Tror inte det ska bli några problem at all. I'm pepped.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0