Känner mig tvingad

Måste bara tipsa om mina beauty favoriter! Både budget & lyx, samt lite olika användningsområden på dem allihopa.


1. Ansiktsskrubb/exfoliator för ansiktet (Nivea). Denna ganska kraftig och därför ej för dagligt bruk.
2. Den bästa och skönaste duscholjan (L'Occitane en provence)
3. Ekologiskt shampoo (Marilou BIO), luktar möjligtvis inte som det bästa man kan sniffa på MEN lukten sitter inte i efter balsam och övriga hårprodukter, så vad spelar det för roll? Bra för mig med torr/krånglig hårbotten.
4. Nagelstärkande nagellack (Trind)
5. Hårolja (Kérastase), inte lika "tung" som vissa andra kan vara i mitt nordiska hår
6. Helt naturlig mandelolja för kroppen (jag vet ej märket säkert men något tyskt). Tar ej direkt efter dusch som bodylotion, utan ex innan jag ska till skolan barbent. Några droppar räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0