uppdejt

Inte bloggat typ något alls i helgen juu.. Sadface? Det är inte alltid lika kul, man har sina perioder. Kan berätta lite om det finns någon som gärna vill veta, hoho.
 
Efter la escuela i fredags stannade jag kvar lite med Dennis, Jacob och Christian. Hurtigt som fan, pluggade matte i bib. Svälte nästan ihjäl på slutet (var nära på att skriva "svälte ihjäl av hunger"... Not sayin'?) Sedan åkte jag till Linnea, vi köpte godis och kååla och allt sånt fredagsmysgrejs. Fast då la jag ioförsig upp några bilder här. Vi bara möös, tittade på film, snackade.
 
Igår var det lördag = degdag. Så jag gjorde mitt bästa med deget. Minns typ inte ens, haha. Lördagar bara finns men finns inte för mig. Bästa och sämsta på dagen var nog när jag hittade en chokladkaka i ett skåp, så frågade jag mamma om den så sa hon "neeej fan hittade du den!! Du hittar allt godis, man kan inte ha något hemma. Aja, nu får du väl äta den då". Fattar ni? Min mor GÖMMER godis för mig!! Tydligen hade den legat där fem dagar eller något. Hur kan jag ha missat? Så jävla taskigt, tur för henne att jag fick äta den. Happy.
 
På eftermiddagen/kvällen åkte jag och mamma till Göran (mams bf) och lagade middag å käkade glass. Tittade på Avatar. Sov där. Vaknade där. Åkte hem. Åt fruksot, tumblr-ade, duschade. Gick på bio, alltså tidigare idag, tittade på Olof Palme-filmen. Mest för utbildningens skull för min del då, haha. Massa svensk politisk historia, kände mig så oerhört nördig. Folk tittade definitivt på mig, jag var yngst där.. Haha. Sedan jag kom hem har jag pluggat lite, ätit massa, blabla, städat.
 
Skulle bädda, men orkade inte riktigt så bara tog bort alla lakan och skakade dem och vände och la på det igen.. Hahahaha, fyfaaan så lat.. När jag flyttar hemifrån kommer jag typ använda mina trosor ut och in för att slippa tvätta. Nää jävlar vad äckligt, inte okej att skoja om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0