Proppat med ilandsproblem. Räkna dem när ni läser:

Malin kom till skolan idag och väntade till jag slutat. Sedan kollade vi runt lite på stan, jag skulle köpa två tröjor men SJÄLVKLART blev det inte så för alltid något när man bestämt att man ska shoppa.. Det är en förbannelse. Jag blir GALEN, så jävla ARG. Sedan käkade vi onyttigaste thaibuffén (åtminstone inte donken). Ett berg med friteade räkor, hahaha. Sedan plugggodispåse på det och drog köttet till mig. Skivit segaste svenskan sedan dess. Tycker sånt är svensvårt, när man ska komma på själv. Att bara söka info och skriva av om typ religion, eller vad som, går an.. Men skapa mirakel och underverk e ingen genilek. Haha, fast jo det är det ju..
 
FACIT. Rätt svar på rubriken var TRE ilandsproblem! Någon som fick det till det? 1) att jag inte hittade några kläder 2) onyttig mat 3) svenskaläxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0