Hairbeauti

 

Schampoon är typ viktigaste grejen. Är det dåligt blir man jätteful. Provade köpa ett nytt från Moroccanoil, kostade 205 spänn.. Rån. Hoppas verkligen det är BRA och ÅTERFUKTANDE för mitt tidigare (ännu dyrare) har förstört min hårbotten. Sadface. Blev även ett torrschampoo, inte lika noga med dem haha.. Är detta bra el? XD LOL

 

Lilla lådan "high beam" är en highlighter i flytande form som jag köpte i New York, har inte visat er det så det fick hänga med här. Finns ej i sverige men ska ni någonstans - HÅLL ÖGONEN ÖPPNA. Det här lilla grejen är värsta mirakeeelprodukten. Finast på festen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns iof att beställa från svenska sidor:) emn det räknas kanske inte, hehe

Svar: det var mer än vad jag visste! så bra :D
Amanda Hedegård

2012-10-01 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0