Let's doo this yall

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 

Här har ni dagen hittills. Verkar ju som jag går på någon vätske-diet, men icke sa nicke. Bara varit så jävla hungrig hela dagen. 1) Uttråkad Ture på spanskan. Nuttee <3 2) Lunch. Trodde det var en smoothie, så fick jag saft. Förvänta er aldrig! 3) Mellis innan träning 4) 5 minuter på löpbandet, 30 minuter @da gym. Carros pic yo. 5) Gick till hemköp och 120 spänn fattigare gick jag därifrån. Man får inte mycket för den pengen, deprimerande.. Pluggodis till nu, möms. 6) The beast every day, the coffee @home after school. Sitter gött.

 

Nu ska jag börja från grunden med två stooora muntliga redovisningar och ett prov! Så ingen mer blogg. Buhuu.. Det är till imorgon.. Har tre timmar på mig.... Hejdå.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0