Bland det mest motbjudande jag någonsin sett

Detta är en relativt ny drog kallad desomorfin, eller krokodil i vardagsspråk. Dess effekter är lika mofin (därför den börjades användas), dock snabbare och med mindre mängder. Och långtidsanvändare börjar ruttna inifrån(!!!!!!!!!!), då den pajar vävnaden. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT. Läs på wiki vettja. Haha, som jag gör om allt..
 
Videon är från en rysk (tror jag? för drogen är störst där) tv-nyhetsprogram, och videon är dock inte så äcklig. Våga sen den och lägg sedan av med allt skit ni håller på med!!! Jag måste fan sluta med allt socker. Sånt här skrämmer verkligen skiten ur en. Hehe. Om ni inte svimmade av videon så våga sök på google, där kommer de riktiga grejerna upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0