Så lustigt är det ju inte att se dem..

Hej. Idag är det midsommar. Snart kommer Linnea och hämtar mig med mååpppen i regnet, för jag fick följa med hem till hennes mormor idag, haha. Där ska vi äta och familje-gosa lite. Och så fick jag vara med, så himla snällaa! Planerna för ikväll är fortfarande lite vingliga, så det blir antagligen inget fett.
 
Vet ni vad förresten? Jag har aldrig i hela mitt liv dansat runt en midsommarstång förutom på dagis, berättade mamma. Men det minns jag inte. Vi gjorde inte sånt när jag var liten. Jag är nog enda svensken som inte ser det som "klassiskt midsommarfirande". Kan inte ens små grodorna-dansen. Och vet inte vilka andra sånger man sjunger på midsommar förutom den. Är det sorgligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0