På sommarn är livet som bäst

 
Vi gick lite tipsprommis imorse i skolan och självklart skulle jag vinna med alla rätt, det var t.o.m utslagsfråga. Och sjukt skeva frågor om mjölktänder, väderprognostecken och potatisar. Vann choklad och det var fett med naaajs. Hehe. Dah säger jag bara.
 
Efter en seg temavecka-skoldag med massa tråkiga redovisningar av veckan, var det tillbaka ut till vattnet för sol och baaad. Premiärdopp för min del, kan man väl säga. Andra gången var det väl egentligen - men första jag hoppade i vattnet. Vilket jag FAN INTE rekommenderar för jag hoppade på en sten/korallgrej och skar upp hela JÄVLA foten! Fy satan i helvete vad det blödde och jag haltade. När jag kom hem fick mamma ta ut sten-bitar ur min fot med pincett. Och vattnet var kallt, så det var inte ens värt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0