1/7 av livet består av måndagar

Imorse gick jag upp megatidigt (elva!!) för att åka till Linnea och vinka henne hejdå, för nu är hon ifrån mig en hel vecka! Buhu. Dock fixade vi Viber åt henne, hahaha. Sen gick jag till Panduro och köpte pärlor, har pysslat hela dagen. Lol. (Lovar att ni ska få se mina fina konstverk när jag tagit kort! En grej finns redan på instagram; wehvatiintqp) Svängde även förbi Åhléns och köpte hela fyra böcker. Kommer ju ta en evighet att läsa.. Men när man väl får igång det saknar man att inte ha en bok att läsa.. Läst ut två stycken den här sommaren! Konstigt att jag just sa det där.. Så lyckades man göra av med ett halvt studiebidrag idag också liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0