Varför håller inte folk käften inne på bibblan?

Jag skulle vara mitt vanliga, duktiga jag och gå till bib efter skolan. Gosade ner mig där på ett skrivbord framför två pluggisar, det kändes bra liksom. Så bestämmer de båda sig för att vara klara och gå och två olika par fjortis-frienz ska självklart slå sig ner. Tyyypsikt. De var flabba hit och titta film och lyssna på den här braiga låten dit. Jag var så sjukt nära att vända mig om och bara be dem fylla tratten med något så det kunde få ett slut. Fasiken ryck och var tvungen att gå, kunde ju inte få något gjort med alla dess babbliga Lisor omkring mig, seriöst men hur fan tänker dem?

Okej att vi kanske inte går på högskola och så jävla seriöst ska man inte ta det heller, men jag har för fasiken inlämningar, prov och viktiga läxor och jag har SVÅRT att KONCENTRERA MIG. Därför jag går till biblioteket, vad tror dom? Annars skulle jag självklart sätta mig på samma röv på stolen hemma. SÅ SY IGEN KÄFTEN OM DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT OCH RESPEKTERA MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0