Maj 2011


5: Jag hade fortfarande sjukt långt hår, dock färgat det ljusare än jag hade ännu tidigare på året. Var en stor fantast av fenomenet att sova med fläta.


7: På provade kåpor till konfan.


7: Vardagligt sommarhäng på Saltholmen.



8: Dansuppvisning och jag rockade sönder som vanligt. Kolla mig dansa lyrical här och broadway här.


12: Det blev äntligen tillräckligt varmt för att sitta och steka på the breaks.


13: Friluftsdag igen, denna gång friidrott i Slottskogen.


13: Jag gjorde mitt livs första akrylnaglar, hahaha. Sååå långa, fyfan..


14: Kom änuu lite närmre min älskade Gud när jag konfimerade mig tillsist. Sofia kom och bodde här och vi hade bajskul och jag fick min kamera i present! Lycklig dag.


16: Jag, Nea och Carro skulle prova på ett hederligt liv. Det gick ju sådäääär dåra.


18: Vi var helt sjukt skoltrötta och sov för det mesta på soffan hos syster.


20: Hade temavecka som avslutades med en hälsomässa, jag vann något hederspris kommer jag ihåg. Dock inte varför.


27: Vi festade hårt på Brännö en go kväll.


28: Dagen efter fick Jacob det här smset av Patten..


29: Det blev morsdag och den spenderade jag med mor. Hon tyckte hon var en så pass bra mor att hon förtjänade en fika på Soho för 500 spänn. Det tyckte jag med, hon e the beast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0