Oktober 2011


2: Vi började fundera gymnasium och då hamnade skolan i fokus, många långtråkiga och sömnlösa stunder innehåller oktober månad.


4: Cafét öppnade äääntligen till min förtjusning, fick tvinga med mig Carro och Linnea. Tur att vänner ställer upp för varandra, hehe.


4: Köpte mitt första par Martens, hittills mitt livs bästa köp vågar jag påstå! Yeeey, fem av fem.


12: Vi var på gymnasiummässan tre dagar i rad. Käkade på Jensen efteråt en dag och där fick man ta heliumballonger, töntigt. Och mycket kuuul, första gången för mig faktiskt.. Eeeh. Video here.


13: Fika på Heaven 23 med morsan. Det är ju inte varje dag och tur det för då skulle det ju inte vara kul..


14: Filmkväll hos Linnea.


15: Gymmade för första gången in my life, haha.


15: Knaskväll kan man väl lugnt påstå.. Här det började eller något, jag vet inte..


17: Vi var på någon förjävlig grej med skolan mitt ute i ingenstans och satt och frös i en fucking lada när någon same-tant snackade om en förlamad brud som inte alls var förlamad för hon red runt i gigantiska ringar. EÖÄH!??!!??!


22: Vi tyckte inte om en enda lördag under hela månaden. Här är ett praktexemplar. Började bra men slutet var inte lika lyckligt, dock minns jag inte anledningen bara att det var så.


25: Skooola och här är en as frän labb. As frän.


26-28: Jag fyllde knullmyndig den 26, låg dock hemma med 40+ i feber. SÄMST TAJMING JAG HÖLL PÅ ATT DÖ. Åt för de mesta allt jag kunde få tag i dessa dagar.


29: Blev snabbt lite friskare dock och Carro och Linnea fick joina mitt släktkalas, haha. 2011 års viktigaste händelse.


29: Bara senare samma kväll, men älskar första bilden på mig och Ludde. Hahahaha. Fab.


30: Årets fetaste, hahahahahahha


30: Filmkväll för typ 15 pers hemma hos mig och sen fastnade tre stycken i hissen och jag ringde 112 för första gången på riktigt, dom kunde inte brytt sig mindre om att jag sjääälvklart ringt hiss-företaget först men att dom inte svarade! "Men ring igen då...?????"


31: Fina vänner, hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0