Mars 2011


4: Solade sönder mest hela tiden


6: Dansade Broadway med Niki&Nea varje söndag


8: Vår klassföreståndare var jättepinsam, för vi umgicks inte tillräckligt i klassen.. Men som ni ser tog hon bort skylten, hehe. Och juste, jag gick ju fan fortfarande i åttan! Haha, vilken lite skrutt.


9: Linnea fyllde 15, woooppaa


12: Drack sååå mycket kaffe och stannade uppe hela nätterna för att plugga. Gav ej resultat, don't try at home.


17: Sålde kakor och godis till klassresa men det sög, ingen ville ju köpa för alla fule fan bantade, så själv gick man ju upp en sisådär 15 kg på någon dag.


23-27: Drog till Åre med Niki, Lisa & Julius. Best times of our lifes! Nä men nästan, hade så himla roligt och la massa minnen i bagaget. Kolla sammanfattad film här. Vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG SER MIG SJÄLV PÅ BROADWAY BILDEN...! JAG SA JU ATT VI GICK TILLSAMMANS! STÅR MED RAGLADY PÅSEN OCH VITA,ROSA STRUMPOR

2012-01-03 @ 16:11:58
URL: http://linneabryngnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0