Juli 2011


5-10: När vi kom hem från Spaninen åkte vi nästan direkt till Stockholm och seglade i skärgården med min kusin. Det var inte roligt, jag hade feber och var så hiiimla sjösjuk, bara sov.


11: Jacob brände mig med avgasröret, lagom snyggt att gå runt med det plåstret. Grose.


16: Jag åt hummer för första gången i mitt liv, hahaha.


18-24: Gothia veckan! Sanna, Sofia och Vivi bodde hos mig. Vi var på invigningen, tittade pyttelite på fotboll och bara gjorde minnen.


25-27: Kajsa, Niki, Jacob och jag åkte till Jacobs mormor i Orust och bara var några dagar.


29-1 augusti: Åkte till Falköping och Sofia några dagar för att checka crusingen i år igen självklart (det var 30).


30: Fia lockade mitt hår och det var första gången för mig med sånt här, hahaha. Kände mig hur fejn som helst, men det var ovärt för det tog typ 2 timmar. Fick ont i rompen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0