Hoppas ni catchar min ironi

Har nästan gjort klart teknikläxan hittills. Helt klar får den bli imorgon. Om man delar upp samma grej på två olika tillfällen så tvingar man hjärnan att anstränga sig att komma ihåg det man gjort #1, vilket oftast resulterar i att man får läsa grejen igen vilket resulterar i att man kommer ihåg det! Studietips, hehe. Läst texten idag, svarar på frågorna imorgon. (Fast där var jag seriös, här kommer ironi-delen av inlägget: )

Nu äter jag frukost och spektulerar över vad jag välja härnäst? Finns ju en massa roliga kunskaper framför mig på köksbordet, vad vill jag veta mest om? Valmöjligheterna är oändliga. Hmm, det är så spännande att jag spricker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0