Hallå, vad hände? På riktigt

Jo, asså hej hej.

Vaknade efter min buss gått idag. En minut efter exakt, haha. Stänger alltid av mitt alarm i sömnen, vet att det låter som sämsta bortförklaringen men det är ture story bro. Kände att det var ödet. Var ganska slö igår på gympan och sen tränade vi på frikis, kände att det kanske inte var bäst när man är såhär smått förkyld och huvudet är fyllt med snor. Stannar hemma med alla mina böcker och provar på att plugga på distans för en dag! Precis allt vi ska göra idag har jag hemma, förutom första lektionen men den skulle jag liksom ändå asså typ inte ens hinna till aldrig någonsin. (Så duktig och kommer med bra förklaringar!) Man vet aldrig, kanske att jag vill göra det i framtiden. Ni borde veta vid det här laget att jag gillar erfarenheter, det är gött att ha sånt i bagaget. Vila lite extra till friluftsdagen imorgon, då får man absoluuut inte vara krasslig! SKRIDSKOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0