Augusti 2011


5-7: Följde med Martina till Värmland och var på Arvika festivalen! Så jääävla kul hade vi.


9: Tilde kom hem från sin sommar i Spanien och det vankades välkomsfest.


10: Jag åkte tillbaka till Falköping (var ju där bara en vecka tidigare) och vi stack till Lager 157. Gjorde några kap.


12: Sen åkte vi på spa i skogen, helt underbart var det! I poolen är mina sexiga sysslingar, Fia och Gabriel.


16: Jag försökte städa mitt rum, fattar inte ens hur det här hände..


18: Väldigt ful kväll må jag säga, minns det som om det var igår.. Haha


19: När man fortfarande kunde åka moppe så var vi bara tvungna att göra det mest hela tiden. Den här kvällen regnade det så mycket och vi hade ingenstans att vara. Första gången på sommaren man frös typ.


21: Jag både klippte och färgade håret för jag ville ha en "fresh start". Hela-livet-alltid-långt-och-slitet-hår.


21: EFTER. Jag blev sååå nöjd, aldrig mer slitet hår (haha, fast det har jag ju inte aaaallssss nu)


21: Sista kvällen någonsin på sommarlovet 2011, sorgligt.. Vi satt vid vattnet och bara snackade sönder, tänk att det var så pass varmt på den tiden.. Åh, tagga 2012.


22: Jag träffade Skussi, min brors katt, för första gången! Hon har verkligen växt sig stor nu.


24: I skolan två dagar in på årskurs nio. Big deal!


27: Käkade kräftor till frukost en dag.



30&31: Vi tog skol- och spexfoto. Kom på nu att jag inte ens lagt upp dom här, men den skiten är ni inte intresserade av att se ändå. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0