Pang påt' bah

Efter skolan drog jag och några nya klasskåmpizzar till EH och satt där två timmar och bara babbla om allt. Man vill inte göra om samma misstag som sjuan, då vi knappt började prata med de andra förrän nästa läsår.. Haha. Detta ska bli kjempegött! Som sagt, hittills känns allt och alla bra. Imorgon kommer 2 & 3orna och vi börjar med schemat. Pang påt' bah. Fast jag borde inte säja nått, tycker dessa dagar varit redigt sega. När man inte gör något seriöst liksom.
 
Senare åkte jag och solade och gick även en promenaad, då känner man sig duktig.
 
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) (fina, jo tack jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0