Onsdag fail #1

Åkte till skolan halv åtta för språket. Var så jävla trött så jag visste inte vad. Gudarna grät med mig. Stressade som fan och hann ändå till skolan i tid. Men tror ni jag hann platta håret? Äta frukost? Gå på toa? Hälften av sminket? Borsta tänderna? Sätta på mig linser? Svar nej. SEN VISAR DET SIG ATT VÅR JÄVLA LEKTION ÄR INSTÄLLD OCH VI HAR SOVMORGON TILL KLOCKAN 9.40!!! Och alla visste förutom jag. Såklart. Skulle varit gladare om vi faktiskt hade haft lektionen. Det här började inte bra.

 

Nu är jag jävligt förbannad. I alla fall tillbaka hemma och ska äta andra frukosten. Åt liksom en banan på vagnen på vägen hit och det var hur pinsamt som helst för alla vet ju hur mycket folk hatar folk som äter på vagnen.. Respekt mannen. Hälla i mig koffeinet (hör och häpna vänner, med MJÖLK i! Årets händelse)

 

(Hehe, ja, det var jag som spillde lite där på duken i bakgrunden.. Oopsi?)


Kommentarer
Postat av: william & Louise

bra fail;D

2012-08-29 @ 09:29:23
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0