We'll stay, forever this way.

Hahaha, Linnea den lilla skiten (ee, inget personligt <3) tog 3D-glasögon för barn så jag var tvungen att knöka mig ut när alla hade gjort sig till ro för att hämta två par som kom runt skallen på oss. Langa sura miner när jag skulle tillbaka till min plats på mitten av raden.

Annars köpte jag en halv liter cola och satt och svor sista timmen åt att filmen aldrig tycktes ta slut. Trodde jag skulle kissa i brallan, är trots allt fredags den trettonde.. Klarade mig. Gjorde mig jävligt förberedd på att kuta and so I did och lyckades vara tredje personen ut ur salen och första in på toan. Langa sura minerna jag fick när jag trampade på alla väskor när jag skulle ut från min plats på mitten av raden.. Hehe

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0