Dagens i-landsproblem

1. Min mamma behöver tvätta. Jag har inget att ha på mig! Tycker ni inte att jag är lite rolig ändå? Alla andra ungar (ta åt er nu för fäen) skulle säga att dom "behöver" köpa nya när dom inte har något att dressas i. Jag vill att morsan ska slänga in en tvätt. Huh?

2. Jag tänkte shoppa idag efter skolan bara för att vara som alla andra ungar, men blev hungrig istället och orkade inte konka runt på böckerna i provrummen. Dessutom är jag för snål för att köpa mellis (favoritordet) och sitta där själv med min svettiga macka och övermjölkade latte på Espresso House. Eh, lonely brud som visar det public? Nej tack dude.

3. Det helvetes ägget sprack när jag kastade ner det i det kokade vattnet så nu är det äggsörja i hela kastrullen (även fast det är en sån där liten en). Och då kommer det ju inte se fint ut på mackan.

4. Tog sista kaffefiltret = jag kommer vara sååå död i skolan imorgon!!! Orkar inte mamma tvätta tror jag knappast hon pallar gå till affärn' bara för köpa kaffefilter. FML.

(Update, två timmar senare)

5. Längtar tills jag blir hungrig igen så jag får äta meeeraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0