Det är utsidan som räknas.

Fick en liten önskan i en kommentar om att visa upp vad jag fick i födelsedagspresent av mor. Och nej, det hade jag väl inte tänkt göra precis.. Men eftersom det nu var en önskning så kan jag åtminstone berätta. Det var inget speciellt egentligen, den stora grejen var besök på fisk-spa för mig och mamma (ni vet sånna där som äter ens hud under fötterna? Hahaha, euw, det låter så otroligt hemskt). Annars fick jag en eltandborste och lite finare hudprodukter! Oj, utseendefixerade presenter nu när jag tänkte efter..

Förra året fick jag en "hur man får mvg i allt i alla ämnen"-bok sååå balans. Det var nördigt. Hahaha. Balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0