Update of the night

Ligger med katten i sängen och är redo för natten. Känns som jag kom hem från dansen för tio minuter sen, men var i själv verket och en halv timma sedan.. Idag var sista gången och vår lärare ska flytta till NY, vad fan händer med mig nu då?! Får suga på den här karamellen ett tag, många beslut måste tas inom kort.. Fick sån ride home, min åka-till-och-från-dansen-kompis, som även är min grannä, skulle få skjuts av sin danskompis som fick sitt körkort idag. Gladaste bruden jag mött på länge, varde efterlängtad platsbit sa Gud och pooff, så var det det. Haha, skitkul! Har ätit middag, vi har knasiga matvanor i vår "familj" (en mamma och en dotter är änna kaoz att kalla familj. Saknas lite fölk). Middag klockan tio liksom. Då sover typ andra barnrumpor. Ah juste, har duschat också. Blött hår i min nybäddade säng.. Kommer vara troll imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0