Life's a bitch.

Att senast jag och morsan var på Ullared (haha, mer än ett år sen men ändå) hade jag tydligt instrukterat henne med att om hon ser Morgan så baah måste jag träffa honom. Så gjorde hon det. Och sket i att säga till mig. Och ännu värre; släppte bomben några månader senare.

När folk går skitlångsamt på en trång trottoar och man har bråttom. Eller typ rullatorer (en rullatur, flera rullatorer?) stora som fan inne på pyttelilla hemköp. När man bara ska köpa en godispåse till lektionen som börjar om tre minuter. Flytta på röva, jag ska fram.

När spårvagnen åker långsträcka och det plötsligt stinker parfym all over. "Vad the fuck hände?!" tänker jag. Vem har värsta barbiepruttarna eller sprutar parfym på en vagn? Det är ju normalt beteende och såå.

That my problems aren't what they once where..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0