Inspirationskälla

Det är skitjobbigt att plugga. Att sitta ner stilla, koncentrera sig, försöka förstå sig på saker och lära sig grejer, jag gillar inget med det. Har typ ADHD, finns inget mer långtråkigt. Jag kaaan inte få saker gjorda hemma. Skulle nog hellre vilja börja jobba pronto faktiskt, problemet med det är att man vill ha ett fett jobb och fett jobb innebär att verkligen aaarbeeetaaa. Och så är jag tillbaka, haha. Vill man ha ett yrke där man ska slippa lära sig nya saker ska man ju typ jobba på Ö&B och sätta varor på hyllorna. Det är kul veta saker om saker, att ha kunskap rocks. Meeen.. Neee. Är det värt det? Vet inte. Inte för stunden i alla fall, sket i den dumma novellen (någon som serr trodde jag skulle skriva den? nej, tänkte väl det). Ska sova nu.

Vet ni vem mina tankar alltid dras till när jag är såhär emot allt plugg? Bella (snälla klicka länk där, värt). Hon är 21 år och åstakommit mer än en normal människa gör under ett liv typ. Hon är sin egen chef men jobbar bajamycket ändå (skulle jag gärna inte, nejnejnej). Hon har verkligen möjligheterna, kunskaperna och feeetaste livet. SÅ JÄVLA COOOOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0