Bildbomb från igår!

Förlåt att det tog ett tag för mig att få upp dom här bilderna, men när jag kom hem så käkade jag och mamma lite lunch och sen cp:ade både datorn och kameran så det var lite hackigt.. Men nu så!

Tack allihopa för kvällen, även fast tre flickor grät så blev det tillslut väldigt lyckat. Jag älskar er alla och TAGGA SOMMARN, hehe.

PS. Kära vänner: ser ni någon bild som är väldigt osmickrande tar jag självklart bort den. Släng bara in en kommentar! Men läs mina ord först: det är ytterst onödigt för jag valde ju bara de allra, allra snyggaste! Puss på er mina fina.


Martina och Mårten tar fjortisbilder på båten.


Promenad bland stugorna hem till Niki.


Underbara utsikten..


Mårten, jag och Carro.


Linnea, Martina och Filippa. Haha, har många sånna här snyggisar till bilder i arkivet!


Finaste flickorna! Uuff, så jäkla SNYGG bild! Kajsa och Linnea.



Kajsa och Martina


Gaaalna Carro


Jacob ser ut att lära Otto en väldigt behövlig läxa..


Niki och Carro! Brudar


Gänget sitter och väntar på båten. Perfekta pusstillfället ;) Linnea, Carro, Filippa, Mårten, Martina och Agge.


Brännös lilla "hållplats", så söt liten stuga.


Otto på vagnen. Men ta det lugnt nu, inte dömma, vi väckte honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0