Sommar i en skolåda




Här är två par som jag på senaste tiden fått tag på, hunnit använda, men inte visat upp här. Förutom dom lila i den här outfiten dåra.. Och dom gräddvita hade jag på konfan, så de har vissa av er sett :) Båda är äkta skinn och därför det är sånna makalösa priser. Riktiga wow-kap har jag lyckats hitta! Haha

Jag älskar verkligen billiga sommarskor, för som vissa av er vet så går jag lite "inåt" med min högra häl. Jag trampar alltså inte på sulan utan en aning utanför och då slits dom något himla mycket snabbare. Fast det är bra det med för då får jag köpa dubbelt så mycket :D Roligare att ha två lite billigare än ett par dyrare, eller vad tycker ni? Skillnad om jag skulle kunna ha samma skor två sommrar i rad.

Naturvita - Belleshoes - 200 kronor
Lavendel - Deichmann/Janet D - 350 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0