Morsdag på stan

Förlåt att jag inte uppdaterat idag, men har självklart ängnat den med min söta tant. Vi har varit på stan och jag var så taggad för att bara SHOPPA LOOOSS men hittade ingenting?! Eller hittade, men fan det verkar vara fler som vill shoppa för alla f*cking storlekar är ju slut. Damp. Får ge mig ut typ imorgon också.
Provat minst fem par brallor och tio par shorts, fick med mig två bälten, ny mascara, primer och ett par shorts.. (Visar senare)

Annars då. Vi tog en lång (och dyr) lunch på Soho. Vilken tur att jag slipper batala på morsdag, än är jag för ung. Hahaha! Mamma lyxade till det för sig själv och köpte en macka för typ 200 spänn.. Så värt?

Här får ni tre fika bilder, det var enda gången på dagen jag orkade ta upp kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0