Mobilbloggning! The mornin' after.. Hehe, ...

Mobilbloggning! The mornin' after.. Hehe, nä jag sköja bara lite. Drog ett oemotståndligt skämt liksom. Jag mår faktiskt jättebra, är på väg hem nu. Najs att jag missade bussen med två minuter och fick vänta 28 på nästa i kalla regnet. Men tydligen gick tiden för här sitter jag ju? Höhö. När jag kommer hem ska jag ladda upp bilderna från igår så snabbt som möjligt! Linnea har tjatat på mig hela morgonen och tydligen är det ganska bråttom.. Hmm? ;) Kan inte skriva mer nu tyvärr, upptagen med att titta ut genom fönstret. Tänk om vi kör förbi något jätte intressant och så missar jag det?! Knas. Hahaha, fuck, försent! Nu är vi redan framme, hahaha vad faaail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0