Mina shorts är från New Yorker, baby.




Svar: Hej, tack så mycket och jag veeet! ;) Jag trodde att jag visat upp dessa lite bättre någon gång (?) men tydligen inte (?!). Hittade bara en outfit där jag har dom på mig, och jag som tycker att jag har på mig dom hela tiden.. Haha, så fail.

I alla fall, New Yorker is dah place - dock var det ett tag sen jag köpte dom.. Den gången tog jag dessutom sista storleken, men det var ju bara i den butiken sålart :p Fast efter det har jag liksom inte sett dom, så tror helt ärligt det är lite kört. Men om du nu skulle hitta dom, ta typ 5 storlekar (minst) mindre än din egen. Mina är sååå stooora + att eftersom det är jeans töjer de sig.. Jag har 36, köpte 34 och dom ramlar av. Det är typ 38or. Jag måste ha bälte och "benen" är hur stora som helst. Så om du har 38, köpt 34. Har du 34/36 (som mig) är det köööört :D Och dom kosta 280, om jag inte minns helt fel.

LYCKA TILL! Hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0