Gruppbilderna från dansuppvisningen

Jag utgår från att ni lyckas leta upp mig på bilderna? Och har ni missat att jag lagt upp alla danser i videoform, eller vill se de igen, kolla det inlägget här.


Broadway. Musikalen den här terminen stavas Hairspray. Sikket fint fake-smajl jag lyckades få till! Rauwr.


Lyrical, vi dansade till en cover av Bad romance. Rosen representerade våran dåliga romans (haha, kul det lät), alltså något vi vill ha men som vi vet är dåliga för oss. Typ droger, eller lika gärna en vanlig relation. Ah öh, vår lärare var mycket bättre på att förklara det.. Men hon tog också en kvart på sig, haha.


Pardisco med James Bond-tema. Och jag var James Bond. Haha, så jävla failad bild. Typ fulaste profilen ever och så flabbar jag, kunde inte hålla mig när vi skulle se sura ut på varandra typ..

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha yeah. bäst är du amanda! saknar dig!

2011-05-20 @ 09:27:43
URL: http://operfektsanning.devote.se
Postat av: maja

ha-ha-ha! vad var det där för bild på mig!? :P

2011-05-20 @ 15:34:11
URL: http://majamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0