Bakdag





När jag kom hem från skolan blev jag så otroligt sugen på att bara slänga ihop en smet för att göra lite goda muffinsar. Har alltid tyckt det är så roligt att baka. När jag var liten gjorde jag och mina kompisar kladdkaka typ varje dag. Haha, eller okej då, inte vaaarje precis. Varannan åtminstone, för dom andra dagarna var det negerbollarnas dag..

Men idag jag gjorde (av någon anledning?) en dubbel sats med grundsmet och plockade fram allt sorts fylling och dekoration jag kunde hitta i kylskåp och skafferi. Det blev åtta olika sorter med hasselnötter, nutella, mörk- och ljus choklad, digistivekex, kokos, lime och nogat. Så jäkla najs! Sen var det bara att para ihop de olika grejerna lite random. Bakning kan inget annat än bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0