Funderingar över konfa-kläder har startat..

Vad fan har man på sig på konfirmationen egentligen?! Jag visade precis en jääättevacker klänning för morsan. Den hade virkad boobies-del och sen var det volanger i spets i maaassor hela vägen ner. Asså inte hela vägen ner till fötterna, det var en typ vanligt lång klänning? Halva låret alltså, haha. (Lät som vääärsta maxi-långa-dressen när jag förklarade där)

I alla fall, reaktionen jag fick var typ "men vaaaa? Jag trodde du skulle ha något mer cleant. Inte så fussigt och dussigt med spets, virkat, volanger, snören som hänger och massa grejer going on. Det ska vara helt vitt och rent." Men skiiiit också tänkte jag då. Vad fasiken, trodde man skulle vara f-f-f-iii-n? Ojojoj.. Där rök alla mina idéer typ.. :( KNAS!

Har åtminstone hittat de här jättesöta skorna. Vittvittvitt, allt ska vara vitt. Fick inte ha klack för mamma heller? Måste ha ballerina och vitt ska det vara! Hahaha, herreguuud vilka regler.. Dock fanns bara 41 kvar i storlek på dessa :( Sadface! Visst var dom fina annars?! Så jävla söta. För bara 150 spääänn. Omg typ, budget dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0