Barachilla.blogg.se



Måste skriva någon slags grej här nu och försöka beskriva hur bra jag verkligen tycker att mina kompisars blogg är! Den heter Barachilla.blogg.se och drivs av två balla brudar vid namn Caroline och Nikita :D Alla ni som inte läser den är typ dumma i huvudet..

Så nu kanske ni vill veta vad det är som är så jäkla kul med just "den där" bloggen? What's making the thing special lixåm? Jo, det är såhär förstår ni kääära läsare att den är väldigt spontan och jag får mig alltid ett gott skratt. Här är bara ett av typ tusen exempel, men just det här inlägget klickade jag precis upp:


Asså.. Hahahaha! Jag ääälskar det. Kan inte få nog av sånt här, typ as intressant samtidigt som man inte bryr sig ett piss. Men sen tycker jag synd om Nikita, samtidigt som jag verkligen kan se framför mig hur hon kutar runt och letar efter den där jäkla tandborsten i varje vrå av huset. Börjar snart grina av flabb känner jag.

Kommentarer
Postat av: Nikki

AMANDA ååhh!!



Jag har hittat min tandborste, min mamma hade tagit den ?! Haha,



Men du fattar inte hur glad jag (och säkert carro också såklart) blir av bara ett sånt här inlägg! Åh tack jag älskar dej så sjukt mycket !!!!!!!!!!!!!! haha, en reklamering på AHMENDAH liksom, det är ju rååballt!



LOVEEEEEE UUUUU

2011-03-02 @ 20:25:30
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0